Towary oferowane w
sklepie internetowym są objęte gwarancją.
W przypadku reklamacji
jakościowej lub ilościowej należy kontaktować się z opiekunem sklepu
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest faktura Vat, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym
towarem. Reklamacja jest możliwa do 14 dni od daty otrzymania towaru.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej z Miximport, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ninbo@ninbo.com.pl. lub na adres firmy podany poniżej.
Miximport.
W przypadku otrzymania
uszkodzonej paczki, klient ma możliwość odmówienia jej przyjęcia z
zaznaczeniem na liście przewozowym tego faktu i zażądać od firmy
kurierskiej wystawienia protokołu reklamacyjnego.
Zwrotom nie podlegają
artykuły sezonowe typu: fajerwerki, ozdoby świąteczne, okulary
słoneczne |